Študijný plán - Schválený

Akademický rok:
2024/2025
Študijný program:
MARK-BcD21 - marketingová komunikácia - (Jednoodborové štúdium, bakalársky I. st., denná forma)
Študijný odbor:
23. - mediálne a komunikačné štúdiá
osoba zodpovedná za realizáciu študijného programu: prof. Ing. Alena Kusá, PhD.
 

Študijná časť
Povinné predmety

Blok - Marketingová komunikácia-BcD21
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Príznak Podmieňujúce Vyučujúci
KMARK/24bdMARK001/24  marketing I.   6 2P + 1S    Čábyová, Kollárová, Labudová, Hudáková 
KMARK/21bdMARK002/21  manažment I.   5 2P + 1S    Jánošová, Zaušková, Darázs 
KMASK/24bdMARK001/24  teória masovej komunikácie   5 2P    Wojciechowski, Gálik, Višňovský 
KMARK/21bdMARK003/21  všeobecná ekonomická teória   4 2P      Bednárik 
KMASK/21bdMARK002/21  teória práva a ústavné právo   4 2P    Maslen, Solík 
KJK/24bdMARK001/24  jazyková kultúra   4 2S    Habiňák, Čmehýlová Rašová, Pravdová 
KMARK/24bdMARK004/24  marketing II.   6 2P + 1S    Čábyová, Kollárová, Labudová, Hudáková 
KMARK/21bdMARK005/21  manažment II.   5 1P + 1S    Jánošová, Zaušková, Darázs 
KMARK/24bdMARK007/24  propedeutika mediálnych štúdií   5 2P    Madleňák, Radošinská 
KMARK/21bdMARK006/21  ekonomika a podnikanie   4 2P      Bednárik, Beresecká 
KMARK/21bdMARK008/21  psychologické a sociokultúrne aspekty trhu   4 2P + 1S      Hudíková, Balážiková 
KMARK/24bdMARK009/24  marketingové stratégie I.   6 2P + 1S    Kusá, Labudová 
KMARK/24bdMARK010/24  teória a prax marketingovej komunikácie I.   6 2P + 1S    Martovič, Ďurková, Čábyová 
KMARK/24bdMARK011/24  digitálny marketing I.   5 2P + 1S    Piatrov, Kubovics, Murár 
KMARK/21bdMARK012/21  spotrebiteľské správanie   4 2P    Kusá, Fašiang 
KMARK/21bdMARK013/21  odborná prax   6 80sC      Martovič 
KMARK/24bdMARK014/24  marketingové stratégie II.   6 2P + 1S    Kusá, Labudová 
KMARK/24bdMARK015/24  teória a prax marketingovej komunikácie II.   6 2P + 1S    Martovič, Ďurková, Čábyová 
KMARK/24bdMARK016/24  digitálny marketing II.   5 2P + 1S    Piatrov, Kubovics, Murár 
KMARK/21bdMARK017/21  marketingová informatika   4 2C      Fašiang, Trnka 
KMARK/24bdMARK018/24  teória a prax marketingového výskumu   5 2P + 1S    Jánošová, Darázs 
KMARK/21bdMARK019/21  psychologické a etické aspekty reklamy   4 2P + 1S      Jurišová, Krajčovič, Balážiková, Darázs 
KMARK/21bdMARK020/21  seminár k záverečnej práci I.   4 2P      Madleňák 
KMARK/24bdMARK021/24  mediálny marketing   4 2P    Čábyová, Mikušová, Javořík 
KMASK/21bdMARK003/21  autorské a masmediálne právo   4 2P + 1S    Solík, Maslen 
KMARK/24bdMARK022/24  seminár k záverečnej práci II.   6 2S      Charvát Janechová, Marko, Nagyová, Jurišová, Bednárik, Čábyová, Ďurková, Fašiang, Galera Matúšová, Jánošová, Labudová, Madleňák, Martovič, Murár, Piatrov, Gracová, Darázs, Hudáková, Tománková, Kubovics, Miklenčičová, Klementis, Kraľovičová, Kushnarevych, Beličková, Kollárová, Krajčovič, Benetinová, Kubák, Beresecká, Kusá, Ďurovová, Načiniaková, Proner, Spálová, Lančarič 

 
 
Povinne voliteľné predmety
 Študenti 1. r. Bc. stupňa štúdia si vyberajú 2 PVP v každom semestri, pričom jeden môže byť nahradený výberovým predmetom (celkový počet kreditov za ak. rok = 60).
 Študenti 2. r. Bc. stupňa štúdia si vyberajú 3 PVP v každom semestri, pričom jeden môže byť nahradený výberovým predmetom (celkový počet kreditov za ak. rok = 60).
 Študenti 3. r. Bc. stupňa štúdia si vyberajú 2 PVP v každom semestri, pričom jeden môže byť nahradený výberovým predmetom (celkový počet kreditov za ak. rok bez kreditov za štátne skúšky = 35).

Blok - Marketingová komunikácia-BcD21
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Príznak Podmieňujúce Vyučujúci
KMARK/21bdMARK025/21  grafický dizajn pre marketingovú prax I.   2 2C      Klementis, Nagyová 
KMARK/21bdMARK026/21  grafický dizajn pre marketingovú prax II.   2 2C      Klementis, Nagyová 
KUK/21bdMARK001/21  audiovizuálna a multimediálna tvorba pre marketingovú prax I.   2 2C      Graca, Proner 
KUK/21bdMARK002/21  audiovizuálna a multimediálna tvorba pre marketingovú prax II.   2 2C      Graca, Proner 
KMASK/24bdMARK002/24  kritické myslenie a argumentácia I.   2 2S      Hurajová 
KMASK/24bdMARK003/24  kritické myslenie a argumentácia II.   2 2S      Hurajová 
KJK/24bdMARK002/24  anglický jazyk v marketingovej praxi I.   2 2S      Hurajová, Kraľovičová 
KJK/24bdMARK003/24  anglický jazyk v marketingovej praxi II.   2 2S      Hurajová, Kraľovičová 
KJK/24bdMARK008/24  nemecký jazyk v praxi I.   2 2S      Čmehýlová Rašová 
KJK/24bdMARK009/24  nemecký jazyk v praxi II.   2 2S      Čmehýlová Rašová 
KMARK/21bdMARK027/21  copywriting I.   2 2P      Jurišová, Macko 
KMARK/21bdMARK028/21  copywriting II.   2 2P      Jurišová, Hliboký 
KMARK/21bdMARK037/21  systém a organizácia práce v reklamnej agentúre   2 2P      Klementis 
KMARK/21bdMARK038/21  systém a organizácia práce v mediálnej agentúre   2 2P      Krajčovič 
KMARK/21bdMARK029/21  digitálne marketingové platformy a systémy I.   2 2C      Kubovics 
KMARK/21bdMARK030/21  digitálne marketingové platformy a systémy II.   2 2C      Kubovics 
KMARK/21bdMARK031/21  marketing služieb I.   2 2P      Darázs 
KMARK/21bdMARK032/21  marketing služieb II.   2 2P      Darázs 
KUK/21bdMARK003/21  reklamná fotografia I.   2 2C      Lančarič, Svítok Mayerová 
KUK/21bdMARK004/21  reklamná fotografia II.   2 2C      Lančarič, Svítok Mayerová 
KJK/21bdMARK010/21  neverbálna komunikácia I.   2 2C      Škvareninová 
KJK/21bdMARK011/21  neverbálna komunikácia II.   2 2C      Škvareninová 
KJK/24bdMARK004/24  anglický jazyk v marketingovej praxi III.   2 2S      Hurajová, Kraľovičová 
KJK/24bdMARK005/24  anglický jazyk v marketingovej praxi IV.   2 2S      Hurajová, Kraľovičová 
KJK/24bdMARK010/24  nemecký jazyk v praxi III.   2 2S      Čmehýlová Rašová 
KJK/24bdMARK011/24  nemecký jazyk v praxi IV.   2 2S      Čmehýlová Rašová 
KMARK/21bdMARK033/21  obsahový marketing a sociálne médiá I.   2 2P      Piatrov 
KMARK/21bdMARK034/21  obsahový marketing a sociálne médiá II.   2 2P      Piatrov 
KMARK/21bdMARK035/21  event marketing   2 2P      Jurišová 
KMARK/21bdMARK036/21  sponzoring   2 2P      Ďurková 
KMARK/24bdMARK023/24  AI nástroje   2 2C      Kubovics, Murár, Klementis, Farkaš, Proner, Novanská Škripcová 
KMARK/21bdMARK039/21  politická komunikácia a politický marketing   2 2P      Martovič 
KMARK/21bdMARK040/21  regionálny marketing   2 2P      Jánošová 
KMARK/24bdMARK041/24  praktikum kreatívnej reklamy I.   2 2C      Beličková 
KMARK/24bdMARK042/24  praktikum kreatívnej reklamy II.   2 2C      Beličková 
KJK/24bdMARK006/24  anglický jazyk v marketingovej praxi V.   2 2S      Hurajová, Kraľovičová 
KJK/24bdMARK007/24  anglický jazyk v marketingovej praxi VI.   2 2S      Hurajová, Kraľovičová 
KJK/24bdMARK012/24  nemecký jazyk v praxi V.   2 2S      Čmehýlová Rašová 
KJK/24bdMARK013/24  nemecký jazyk v praxi VI.   2 2S      Čmehýlová Rašová 
KMARK/24bdMARK024/24  prezentačné zručnosti   2 2C      Ptačin 

 
 
Výberové predmety

Blok - Marketingová komunikácia-BcD21
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Príznak Podmieňujúce Vyučujúci
KMARK/21bdMARK043/21  podnikateľský inkubátor I.   2 2C      Martovič 
KMARK/21bdMARK044/21  podnikateľský inkubátor II.   2 2C      Martovič 
KUK/21bd130/21  mediálny ateliér - komunikácia v médiu fotografie I.   2 2C      Sedlák, Kramara Jonisová, Svítok Mayerová 
KUK/21bd131/21  mediálny ateliér - komunikácia v médiu fotografie II.   2 2C      Sedlák, Kramara Jonisová, Svítok Mayerová 
KUK/21bd148/21  mediálny ateliér úžitkovej fotografie I.   2 2C      Lančarič 
KUK/21bd149/21  mediálny ateliér úžitkovej fotografie II.   2 2C      Lančarič 
KMARK/21bd138/21  kabinetné praktikum marketingu I.   2 2C      Martovič 
KMARK/21bd139/21  kabinetné praktikum marketingu II.   2 2C      Martovič 
KMASK/21bd141/21  kabinetné praktikum PR I.   2 2C      Habiňáková, Krajčovič 
KMASK/21bd142/21  kabinetné praktikum PR II.   2 2C      Habiňáková, Krajčovič 
KMASK/21bd177/21  medialny atelier - print a online I.   2       Švecová, Bielik, Kramara Jonisová, Mičová, Oprala, Tomková 
KMASK/21bd178/21  medialny atelier - print a online II.   2 2S      Švecová, Bielik, Kramara Jonisová, Oprala, Točená, Tomková 
KMASK/24bd004/24  argumentačné praktikum I.   2 2C      Oprala, Kabát 
KMASK/24bd005/24  argumentačné praktikum II.   2 2C      Oprala, Kabát 
KJK/24bdMARK014/24  kabinet literárnej tvorby v anglickom jazyku I.   2 2C      Hurajová 
KJK/24bdMARK015/24  kabinet literárnej tvorby v anglickom jazyku II.   2 2C      Hurajová 
KUK/21bd110/21  kabinetné praktikum organizácie eventov I.   2 2C      Oprala 
KUK/21bd111/21  kabinetné praktikum organizácie eventov II.   2 2C      Oprala 
KMARK/21bd141/21  kabinetné praktikum marketingu III.   2 2C      Martovič 
KMARK/21bd142/21  kabinetné praktikum marketingu IV.   2 2C      Martovič 
KMARK/21bdMARK045/21  podnikateľský inkubátor III.   2 2C      Martovič 
KMARK/21bdMARK046/21  podnikateľský inkubátor IV.   2 2C      Martovič 
KMASK/21bd143/21  kabinetné praktikum PR III.   2 2C      Habiňáková, Krajčovič 
KMASK/21bd144/21  kabinetné praktikum PR IV.   2 2C      Habiňáková, Krajčovič 
KMASK/21bd179/21  medialny atelier - print a online III.   2 2C      Švecová, Bielik, Kramara Jonisová, Mičová, Oprala, Tomková 
KMASK/21bd180/21  medialny atelier - print a online IV.   2 2C      Švecová, Bielik, Kramara Jonisová, Oprala, Točená, Tomková 
KMASK/24bd006/24  argumentačné praktikum III.   2 2S      Oprala, Kabát 
KMASK/24bd007/24  argumentačné praktikum IV.   2 2S      Oprala, Kabát 
KJK/24bdMARK016/24  kabinet literárnej tvorby v anglickom jazyku III.   2 2C      Hurajová 
KJK/24bdMARK017/24  kabinet literárnej tvorby v anglickom jazyku IV.   2 2C      Hurajová 
KUK/21bd132/21  mediálny ateliér - komunikácia v médiu fotografie III.   2 2C      Sedlák, Kramara Jonisová, Svítok Mayerová 
KUK/21bd133/21  mediálny ateliér - komunikácia v médiu fotografie IV.   2 2C      Sedlák, Kramara Jonisová, Svítok Mayerová 
KUK/21bd150/21  mediálny ateliér úžitkovej fotografie III.   2 2C      Lančarič 
KUK/21bd151/21  mediálny ateliér úžitkovej fotografie IV.   2 2C      Lančarič 
KUK/21bd124/21  mediálny ateliér - experimentálna fotografia III.   2 2C      Novanská Škripcová, Magalová 
KUK/21bd125/21  mediálny ateliér - experimentálna fotografia IV.   2 2C      Novanská Škripcová, Magalová 
KUK/21bd126/21  mediálny ateliér - experimentálna fotografia V.   2 2C      Novanská Škripcová, Magalová 
KUK/21bd127/21  mediálny ateliér - experimentálna fotografia VI.   2 2C      Novanská Škripcová, Magalová 
KUK/21bd112/21  kabinetné praktikum organizácie eventov III.   2 2C      Oprala 
KUK/21bd113/21  kabinetné praktikum organizácie eventov IV.   2 2C      Oprala 
KMARK/24bdMARK025/24  kabinetné praktikum kreativity - reklamná agentúra I.   2 2C      Hliboký, Jurišová 
KMARK/24bdMARK026/24  kabinetné praktikum kreativity - reklamná agentúra II.   2 2C      Hliboký, Jurišová 
KMARK/24bdMARK027/24  kabinetné praktikum kreativity - reklamná agentúra III.   2 2C      Hliboký, Jurišová 
KMARK/24bdMARK028/24  kabinetné praktikum kreativity - reklamná agentúra IV.   2 2C      Hliboký, Jurišová 

 
 

Štátne skúšky
Povinné predmety

Blok - Marketingová komunikácia-BcD21
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Príznak Podmieňujúce Vyučujúci
KMARK/21bdMARK900/21  obhajoba záverečnej práce   10   OB           
KMARK/21bdMARK901/21  teória marketingu a marketingovej komunikácie   5   SS           
KMARK/21bdMARK902/21  marketingové analýzy a stratégie   5   SS           
KMARK/21bdMARK903/21  ústavné, autorské a masmediálne právo   5   SS           

 
 
Povinne voliteľné predmety
 
 


Za údajom o rozsahu výučby sa môže vyskytovať nasledujúci symbol:
d - Dní za semester
h - Hodín za týždeň
r - Hodín za akademický rok
s - Hodín za semester
t - Týždňov za semester
Pokiaľ nie je uvedený žiadny z týchto symbolov, predpokladá sa rozsah "hodín za týždeň"

Pri predmetoch v študijných programoch sa môžu vyskytovať ďalšie znaky
! - v danom akademickom roku sa predmet nerealizuje
+ - predmet sa nerealizuje, možno od nasledujúceho akademického roku
- - predmet sa realizuje poslednýkrát

* - predmet má viac podmieňujúcich predmetov


Príznak predmetu v študijnom pláne:
P - profilový predmet študijného programu