Študijný plán - Schválený

Akademický rok:
2024/2025
Študijný program:
TEDI-BcD21 - teória digitálnych hier - (Jednoodborové štúdium, bakalársky I. st., denná forma)
Študijný odbor:
23. - mediálne a komunikačné štúdiá
osoba zodpovedná za realizáciu študijného programu: prof. PhDr. Hana Pravdová, PhD.
 

Študijná časť
Povinné predmety

Blok - Teória digitálnych hier-BcD21
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Príznak Podmieňujúce Vyučujúci
KMASK/21bdTEDI001/21  dejiny masovej komunikácie   4 2P    Wojciechowski, Kohár, Višňovský 
KUK/21bdTEDI001/21  základné vizualizačné schopnosti   3 2C      Engler, Sedlák 
KMASK/21bdTEDI002/21  propedeutika mediálnych štúdií   4 2P    Prostináková Hossová, Mináriková 
KDH/24bdTEDI001/24  úvod do štúdia digitálnych hier   4 2P    Mago 
KDH/24bdTEDI002/24  hry v dejinách kultúr I.   5 2P    Pravdová, Radošinská, Kvetanová, Cihlářová 
KDH/21bdTEDI003/21  výrazové prostriedky digitálnych hier   3 2P      Buček, Švecová, Rysuľová 
KDH/21bdTEDI004/21  herné mechaniky   4 1P + 1S    Kovalčík, Mago, Švecová 
KMASK/21bdTEDI003/21  psychológia a sociológia komunikácie   4 2P    Balážiková, Spálová 
KDH/24bdTEDI003/24  hry v dejinách kultúr II.   5 2P    Pravdová, Kvetanová 
KDH/21bdTEDI005/21  prípadové štúdie digitálnych hier   3 2P      Švecová, Rysuľová, Buček 
KDH/24bdTEDI006/24  naratívny dizajn   3 1P + 1S      Kovalčík, Švecová 
KDH/21bdTEDI007/21  dejiny digitálnych hier   5 2P    Kovalčík, Macák, Pravdová 
KMEDV/24bdTEDI001/24  etika nových médií   5 1P + 1S    Švecová, Gálik 
KMARK/21bdTEDI001/21  manažment a marketing   4 2P    Jánošová 
KDH/24bdTEDI008/24  metódy výskumu a práca s dátami   5 2P    Balážiková, Trnka, Spálová 
KMASK/24bdTEDI004/24  teória médií I.   5 2P    Mináriková, Višňovský 
KDH/24bdTEDI009/24  vývojové nástroje I.   4 2S      Trnka, Rysuľová 
KDH/24bdTEDI010/24  kľúčové digitálne hry   4 2S      Kovalčík, Macák, Trnka 
KMASK/24bdTEDI005/24  teória médií II.   5 2P    Mináriková, Višňovský 
KMARK/24bdTEDI002/24  marketing digitálnych hier   5 2P    Mago 
KDH/24bdTEDI011/24  vývojové nástroje II.   4 2S      Rysuľová, Trnka 
KMARK/24bdTEDI003/24  projektový manažment   5 1P + 1S    Zaušková, Kysler 
KDH/21bdTEDI013/21  odborná prax   7 40sC      Mago 
KDH/24bdTEDI015/24  seminár k záverečnej práci I.   6 2P      Mago 
KDH/24bdTEDI016/24  kultúrne kontexty digitálnych hier   5 2P    Pravdová, Cihlářová, Kvetanová 
KMEDV/24bdTEDI002/24  mediálna výchova a digitálne hry   5 2P    Novanská Škripcová, Kvetanová, Vrabec, Švecová 
KDH/24bdTEDI017/24  právne aspekty digitálnych médií   4 2P      Maslen 
KDH/21bdTEDI019/21  seminár k záverečnej práci II.   7 2P      Blahút, Farkaš, Kovalčík, Mago, Macák, Pomichal, Schwarz, Kabát, Švecová, Trnka, Pravdová, Šašalová, Cihlářová, Sedlák, Kysler 

 
 
Povinne voliteľné predmety
 Študenti 1. r. Bc. stupňa štúdia si vyberajú 2 PVP v každom semestri, pričom jeden môže byť nahradený výberovým predmetom (celkový počet kreditov za ak. rok = 60).
 Študenti 2. r. Bc. stupňa štúdia si vyberajú 3 PVP v každom semestri, pričom jeden môže byť nahradený výberovým predmetom (celkový počet kreditov za ak. rok = 60).
 Študenti 3. r. Bc. stupňa štúdia si vyberajú 2 PVP v každom semestri, pričom jeden môže byť nahradený výberovým predmetom (celkový počet kreditov za ak. rok bez kreditov za štátne skúšky = 35).

Blok - Teória digitálnych hier-BcD21
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Príznak Podmieňujúce Vyučujúci
KJK/24bdTEDI001/24  anglický jazyk v praxi digitálnych hier I.   2 2C      Hurajová, Rigo 
KJK/24bdTEDI002/24  anglický jazyk v praxi digitálnych hier II.   2 2C      Hurajová, Rigo 
KJK/24bdTEDI007/24  nemecký jazyk v praxi digitálnych hier I.   2 2C      Čmehýlová Rašová 
KJK/24bdTEDI008/24  nemecký jazyk v praxi digitálnych hier II.   2 2C      Čmehýlová Rašová 
KDH/21bdTEDI033/21  elektronický šport I.   2 2S      Kabát, Paučin 
KDH/21bdTEDI034/21  elektronický šport II.   2 2S      Kabát, Paučin 
KDH/21bdTEDI027/21  praktikum herného vývoja I.   2 2S      Kabát, Kysler 
KDH/21bdTEDI028/21  praktikum herného vývoja II.   2 2S      Kabát, Kysler 
KDH/24bdTEDI018/24  community building I   2 2C      Kabát, Paučin 
KDH/24bdTEDI019/24  community building II.   2 2C      Kabát, Paučin 
KUK/21bdTEDI008/21  3D grafika a animácia I.   2 2S      Blahút 
KUK/21bdTEDI009/21  3D grafika a animácia II.   2 2S      Blahút 
KMASK/24bdMARK002/24  kritické myslenie a argumentácia I.   2 2S      Hurajová 
KMASK/24bdMARK003/24  kritické myslenie a argumentácia II.   2 2S      Hurajová 
KJK/24bdTEDI003/24  anglický jazyk v praxi digitálnych hier III.   2 2C      Hurajová, Rigo 
KJK/24bdTEDI004/24  anglický jazyk v praxi digitálnych hier IV.   2 2C      Hurajová, Rigo 
KJK/24bdTEDI009/24  nemecký jazyk v praxi digitálnych hier III.   2 2C      Čmehýlová Rašová 
KJK/24bdTEDI010/24  nemecký jazyk v praxi digitálnych hier IV.   2 2C      Čmehýlová Rašová 
KUK/21bdTEDI011/21  základy grafického spracovania hier   2 2C      Engler, Schwarz, Rysuľová 
KUK/21bdTEDI012/21  dizajn herných predmetov   2 2C      Engler, Schwarz, Rysuľová 
KDH/21bdTEDI029/21  praktikum herného vývoja III.   2 2S      Kabát, Kysler 
KDH/21bdTEDI030/21  praktikum herného vývoja IV.   2 2S      Kabát, Kysler 
KDH/21bdTEDI035/21  elektronický šport III.   2 2S      Kabát, Paučin 
KDH/21bdTEDI036/21  elektronický šport IV.   2 2S      Kabát, Paučin 
KDH/24bdTEDI020/24  community building III.   2 2C      Kabát, Paučin 
KDH/24bdTEDI021/24  community building IV.   2 2C      Kabát, Paučin 
KUK/21bdTEDI007/21  autorské praktikum - zvuk I   2 2C      Farkaš 
KUK/21bdTEDI010/21  autorské praktikum - zvuk II   2 2C    KUK/bd007/05   Farkaš 
KJK/24bdTEDI005/24  anglický jazyk v praxi digitálnych hier V.   2 2C      Hurajová, Rigo 
KJK/24bdTEDI006/24  anglický jazyk v praxi digitálnych hier VI.   2 2C      Hurajová, Rigo 
KJK/24bdTEDI011/24  nemecký jazyk v praxi digitálnych hier V.   2 2C      Čmehýlová Rašová 
KJK/24bdTEDI012/24  nemecký jazyk v praxi digitálnych hier VI.   2 2C      Čmehýlová Rašová 
KUK/21bdTEDI013/21  dizajn herného prostredia   2 2C      Engler, Schwarz, Rysuľová 
KUK/21bdTEDI014/21  dizajn hernej postavy   2 2C      Engler, Schwarz, Rysuľová 
KDH/24bdTEDI024/24  praktikum vývojových nástrojov I.   2 2C      Bartoš, Rysuľová, Švecová 
KDH/24bdTEDI025/24  praktikum vývojových nástrojov II.   2 2C      Rysuľová, Švecová, Bartoš 
KUK/21bdTEDI015/21  animácia I.   2 2C      Proner 
KUK/21bdTEDI016/21  animácia II.   2 2C      Proner 
KDH/21bdTEDI031/21  praktikum herného vývoja V.   2 2S      Kabát, Kysler 
KDH/21bdTEDI032/21  praktikum herného vývoja VI.   2 2S      Kabát, Kysler 
KUK/21bdTEDI134/21  autorské praktikum - zvuk III.   2 2C      Farkaš 
KUK/21bdTEDI135/21  autorské praktikum - zvuk IV.   2 2C      Farkaš 
KDH/21bdTEDI037/21  elektronický šport V.   2 2S      Kabát, Paučin 
KDH/21bdTEDI038/21  elektronický šport VI.   2 2S      Kabát, Paučin 
KDH/24bdTEDI022/24  community building V.   2 2C      Kabát, Paučin 
KDH/24bdTEDI023/24  community building VI.   2 2C      Kabát, Paučin 
KMARK/21bdTEDI004/21  digitálny marketing I.   2 2P      Piatrov 
KMARK/21bdTEDI005/21  digitálny marketing II.   2 2P      Piatrov 
KDH/24bdTEDI026/24  priemysel digitálnych hier I.   2 2C      Macák, Šašalová 
KDH/24bdTEDI027/24  priemysel digitálnych hier II.   2 2C      Macák, Šašalová 

 
 
Výberové predmety

Blok - Teória digitálnych hier-BcD21
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Príznak Podmieňujúce Vyučujúci
KUK/21bdTEDI002/21  fotografické praktikum I.   2 2C      Sedlák, Svítok Mayerová 
KUK/21bdTEDI003/21  fotografické praktikum II.   2 2C      Sedlák, Svítok Mayerová 
KUK/21bdTEDI004/21  audiovizuálna tvorba I.   2 2C      Graca, Višváder 
KUK/21bdTEDI005/21  audiovizuálna tvorba II.   2 2C      Graca, Višváder 
KMASK/24bd004/24  argumentačné praktikum I.   2 2C      Oprala, Kabát 
KMASK/24bd005/24  argumentačné praktikum II.   2 2C      Oprala, Kabát 
KJK/24bdMARK014/24  kabinet literárnej tvorby v anglickom jazyku I.   2 2C      Hurajová 
KJK/24bdMARK015/24  kabinet literárnej tvorby v anglickom jazyku II.   2 2C      Hurajová 
KUK/21bdTEDI102/21  reklamná fotografia a dizajn I.   2 2S      Lančarič, Svítok Mayerová 
KUK/21bdTEDI103/21  reklamná fotografia a dizajn II.   2 2S      Lančarič, Svítok Mayerová 
KUK/21bdTEDI017/21  autorské praktikum - kamera, strih I.   2 2C      Halama, Blahút 
KUK/21bdTEDI018/21  autorské praktikum - kamera, strih II.   2 2C      Halama, Blahút 
KUK/21bdTEDI084/21  typografia a dizajn I   2 2C      Kabát 
KUK/21bdTEDI085/21  typografia a dizajn II   2 2C    KUK/bd084/05   Kabát 
KMASK/21bdTEDI129/21  nové trendy a médiá I.   2 2S      Novanská Škripcová 
KMASK/21bdTEDI130/21  nové trendy a médiá II.   2 2S      Novanská Škripcová 
KUK/21bdTEDI078/21  autorská AV tvorba I   2 2C      Graca 
KUK/21bdTEDI079/21  autorská AV tvorba II   2 4C    KUK/bd078/05   Graca 
KMASK/24bd006/24  argumentačné praktikum III.   2 2S      Oprala, Kabát 
KMASK/24bd007/24  argumentačné praktikum IV.   2 2S      Oprala, Kabát 
KJK/24bdMARK016/24  kabinet literárnej tvorby v anglickom jazyku III.   2 2C      Hurajová 
KJK/24bdMARK017/24  kabinet literárnej tvorby v anglickom jazyku IV.   2 2C      Hurajová 

 
 

Štátne skúšky
Povinné predmety

Blok - Teória digitálnych hier-BcD21
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Príznak Podmieňujúce Vyučujúci
KDH/21bdTEDI900/21  obhajoba záverečnej práce   10   OB           
KDH/21bdTEDI901/21  teória masmediálnej komunikácie   5   SS           
KDH/21bdTEDI902/21  teória digitálnych hier   5   SS           
KDH/21bdTEDI903/21  kultúrne a mediálne aspekty digitálnych hier   5   SS           

 
 
Povinne voliteľné predmety
 
 


Za údajom o rozsahu výučby sa môže vyskytovať nasledujúci symbol:
d - Dní za semester
h - Hodín za týždeň
r - Hodín za akademický rok
s - Hodín za semester
t - Týždňov za semester
Pokiaľ nie je uvedený žiadny z týchto symbolov, predpokladá sa rozsah "hodín za týždeň"

Pri predmetoch v študijných programoch sa môžu vyskytovať ďalšie znaky
! - v danom akademickom roku sa predmet nerealizuje
+ - predmet sa nerealizuje, možno od nasledujúceho akademického roku
- - predmet sa realizuje poslednýkrát

* - predmet má viac podmieňujúcich predmetov


Príznak predmetu v študijnom pláne:
P - profilový predmet študijného programu