|
Blok -
Teória digitálnych hier-BcD21 |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KMASK/21bdTEDI001/21
|
dejiny masovej komunikácie |
|
4 |
2P |
S |
1 |
Z |
P |
|
Wojciechowski, Kohár, Višňovský |
KUK/21bdTEDI001/21
|
základné vizualizačné schopnosti |
|
3 |
2C |
S |
1 |
Z |
|
|
Engler, Sedlák |
KMASK/21bdTEDI002/21
|
propedeutika mediálnych štúdií |
|
4 |
2P |
S |
1 |
Z |
P |
|
Prostináková Hossová, Mináriková |
KDH/24bdTEDI001/24
|
úvod do štúdia digitálnych hier |
|
4 |
2P |
S |
1 |
Z |
P |
|
Mago |
KDH/24bdTEDI002/24
|
hry v dejinách kultúr I. |
|
5 |
2P |
S |
1 |
Z |
P |
|
Pravdová, Radošinská, Kvetanová, Cihlářová |
KDH/21bdTEDI003/21
|
výrazové prostriedky digitálnych hier |
|
3 |
2P |
S |
1 |
Z |
|
|
Buček, Švecová, Rysuľová |
KDH/21bdTEDI004/21
|
herné mechaniky |
|
4 |
1P + 1S |
S |
1 |
Z |
P |
|
Kovalčík, Mago, Švecová |
KMASK/21bdTEDI003/21
|
psychológia a sociológia komunikácie |
|
4 |
2P |
S |
1 |
L |
P |
|
Balážiková, Spálová |
KDH/24bdTEDI003/24
|
hry v dejinách kultúr II. |
|
5 |
2P |
S |
1 |
L |
P |
|
Pravdová, Kvetanová |
KDH/21bdTEDI005/21
|
prípadové štúdie digitálnych hier |
|
3 |
2P |
S |
1 |
L |
|
|
Švecová, Rysuľová, Buček |
KDH/24bdTEDI006/24
|
naratívny dizajn |
|
3 |
1P + 1S |
S |
1 |
L |
|
|
Kovalčík, Švecová |
KDH/21bdTEDI007/21
|
dejiny digitálnych hier |
|
5 |
2P |
S |
1 |
L |
P |
|
Kovalčík, Macák, Pravdová |
KMEDV/24bdTEDI001/24
|
etika nových médií |
|
5 |
1P + 1S |
S |
1 |
L |
P |
|
Švecová, Gálik |
KMARK/21bdTEDI001/21
|
manažment a marketing |
|
4 |
2P |
S |
2 |
Z |
P |
|
Jánošová |
KDH/24bdTEDI008/24
|
metódy výskumu a práca s dátami |
|
5 |
2P |
S |
2 |
Z |
P |
|
Balážiková, Trnka, Spálová |
KMASK/24bdTEDI004/24
|
teória médií I. |
|
5 |
2P |
S |
2 |
Z |
P |
|
Mináriková, Višňovský |
KDH/24bdTEDI009/24
|
vývojové nástroje I. |
|
4 |
2S |
S |
2 |
Z |
|
|
Trnka, Rysuľová |
KDH/24bdTEDI010/24
|
kľúčové digitálne hry |
|
4 |
2S |
S |
2 |
L |
|
|
Kovalčík, Macák, Trnka |
KMASK/24bdTEDI005/24
|
teória médií II. |
|
5 |
2P |
S |
2 |
L |
P |
|
Mináriková, Višňovský |
KMARK/24bdTEDI002/24
|
marketing digitálnych hier |
|
5 |
2P |
S |
2 |
L |
P |
|
Mago |
KDH/24bdTEDI011/24
|
vývojové nástroje II. |
|
4 |
2S |
S |
2 |
L |
|
|
Rysuľová, Trnka |
KMARK/24bdTEDI003/24
|
projektový manažment |
|
5 |
1P + 1S |
S |
2 |
L |
P |
|
Zaušková, Kysler |
KDH/21bdTEDI013/21
|
odborná prax |
|
7 |
40sC |
S |
2 |
L |
|
|
Mago |
KDH/24bdTEDI015/24
|
seminár k záverečnej práci I. |
|
6 |
2P |
S |
3 |
Z |
|
|
Mago |
KDH/24bdTEDI016/24
|
kultúrne kontexty digitálnych hier |
|
5 |
2P |
S |
3 |
Z |
P |
|
Pravdová, Cihlářová, Kvetanová |
KMEDV/24bdTEDI002/24
|
mediálna výchova a digitálne hry |
|
5 |
2P |
S |
3 |
Z |
P |
|
Novanská Škripcová, Kvetanová, Vrabec, Švecová |
KDH/24bdTEDI017/24
|
právne aspekty digitálnych médií |
|
4 |
2P |
S |
3 |
Z |
|
|
Maslen |
KDH/21bdTEDI019/21
|
seminár k záverečnej práci II. |
|
7 |
2P |
S |
3 |
L |
|
|
Blahút, Farkaš, Kovalčík, Mago, Macák, Pomichal, Schwarz, Kabát, Švecová, Trnka, Pravdová,
Šašalová, Cihlářová, Sedlák, Kysler |
|
|
|
|
Povinne voliteľné predmety |
|
|
Študenti 1. r. Bc. stupňa štúdia si vyberajú 2 PVP v každom semestri, pričom jeden
môže byť nahradený výberovým predmetom (celkový počet kreditov za ak. rok = 60).
Študenti 2. r. Bc. stupňa štúdia si vyberajú 3 PVP v každom semestri, pričom jeden
môže byť nahradený výberovým predmetom (celkový počet kreditov za ak. rok = 60).
Študenti 3. r. Bc. stupňa štúdia si vyberajú 2 PVP v každom semestri, pričom jeden
môže byť nahradený výberovým predmetom (celkový počet kreditov za ak. rok bez kreditov
za štátne skúšky = 35).
|
Blok -
Teória digitálnych hier-BcD21 |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KJK/24bdTEDI001/24
|
anglický jazyk v praxi digitálnych hier I. |
|
2 |
2C |
S |
1 |
Z |
|
|
Hurajová, Rigo |
KJK/24bdTEDI002/24
|
anglický jazyk v praxi digitálnych hier II. |
|
2 |
2C |
S |
1 |
L |
|
|
Hurajová, Rigo |
KJK/24bdTEDI007/24
|
nemecký jazyk v praxi digitálnych hier I. |
|
2 |
2C |
S |
1 |
Z |
|
|
Čmehýlová Rašová |
KJK/24bdTEDI008/24
|
nemecký jazyk v praxi digitálnych hier II. |
|
2 |
2C |
S |
1 |
L |
|
|
Čmehýlová Rašová |
KDH/21bdTEDI033/21
|
elektronický šport I. |
|
2 |
2S |
S |
1 |
Z |
|
|
Kabát, Paučin |
KDH/21bdTEDI034/21
|
elektronický šport II. |
|
2 |
2S |
S |
1 |
L |
|
|
Kabát, Paučin |
KDH/21bdTEDI027/21
|
praktikum herného vývoja I. |
|
2 |
2S |
S |
1 |
Z |
|
|
Kabát, Kysler |
KDH/21bdTEDI028/21
|
praktikum herného vývoja II. |
|
2 |
2S |
S |
1 |
L |
|
|
Kabát, Kysler |
KDH/24bdTEDI018/24
|
community building I |
|
2 |
2C |
S |
1 |
Z |
|
|
Kabát, Paučin |
KDH/24bdTEDI019/24
|
community building II. |
|
2 |
2C |
S |
1 |
L |
|
|
Kabát, Paučin |
KUK/21bdTEDI008/21
|
3D grafika a animácia I. |
|
2 |
2S |
S |
1 |
Z |
|
|
Blahút |
KUK/21bdTEDI009/21
|
3D grafika a animácia II. |
|
2 |
2S |
S |
1 |
L |
|
|
Blahút |
KMASK/24bdMARK002/24
|
kritické myslenie a argumentácia I. |
|
2 |
2S |
S |
1 |
Z |
|
|
Hurajová |
KMASK/24bdMARK003/24
|
kritické myslenie a argumentácia II. |
|
2 |
2S |
S |
1 |
L |
|
|
Hurajová |
KJK/24bdTEDI003/24
|
anglický jazyk v praxi digitálnych hier III. |
|
2 |
2C |
S |
2 |
Z |
|
|
Hurajová, Rigo |
KJK/24bdTEDI004/24
|
anglický jazyk v praxi digitálnych hier IV. |
|
2 |
2C |
S |
2 |
L |
|
|
Hurajová, Rigo |
KJK/24bdTEDI009/24
|
nemecký jazyk v praxi digitálnych hier III. |
|
2 |
2C |
S |
2 |
Z |
|
|
Čmehýlová Rašová |
KJK/24bdTEDI010/24
|
nemecký jazyk v praxi digitálnych hier IV. |
|
2 |
2C |
S |
2 |
L |
|
|
Čmehýlová Rašová |
KUK/21bdTEDI011/21
|
základy grafického spracovania hier |
|
2 |
2C |
S |
2 |
Z |
|
|
Engler, Schwarz, Rysuľová |
KUK/21bdTEDI012/21
|
dizajn herných predmetov |
|
2 |
2C |
S |
2 |
L |
|
|
Engler, Schwarz, Rysuľová |
KDH/21bdTEDI029/21
|
praktikum herného vývoja III. |
|
2 |
2S |
S |
2 |
Z |
|
|
Kabát, Kysler |
KDH/21bdTEDI030/21
|
praktikum herného vývoja IV. |
|
2 |
2S |
S |
2 |
L |
|
|
Kabát, Kysler |
KDH/21bdTEDI035/21
|
elektronický šport III. |
|
2 |
2S |
S |
2 |
Z |
|
|
Kabát, Paučin |
KDH/21bdTEDI036/21
|
elektronický šport IV. |
|
2 |
2S |
S |
2 |
L |
|
|
Kabát, Paučin |
KDH/24bdTEDI020/24
|
community building III. |
|
2 |
2C |
S |
2 |
Z |
|
|
Kabát, Paučin |
KDH/24bdTEDI021/24
|
community building IV. |
|
2 |
2C |
S |
2 |
L |
|
|
Kabát, Paučin |
KUK/21bdTEDI007/21
|
autorské praktikum - zvuk I |
|
2 |
2C |
S |
2 |
Z |
|
|
Farkaš |
KUK/21bdTEDI010/21
|
autorské praktikum - zvuk II |
|
2 |
2C |
S |
2 |
L |
|
KUK/bd007/05
|
Farkaš |
KJK/24bdTEDI005/24
|
anglický jazyk v praxi digitálnych hier V. |
|
2 |
2C |
S |
3 |
Z |
|
|
Hurajová, Rigo |
KJK/24bdTEDI006/24
|
anglický jazyk v praxi digitálnych hier VI. |
|
2 |
2C |
S |
3 |
L |
|
|
Hurajová, Rigo |
KJK/24bdTEDI011/24
|
nemecký jazyk v praxi digitálnych hier V. |
|
2 |
2C |
S |
3 |
Z |
|
|
Čmehýlová Rašová |
KJK/24bdTEDI012/24
|
nemecký jazyk v praxi digitálnych hier VI. |
|
2 |
2C |
S |
3 |
L |
|
|
Čmehýlová Rašová |
KUK/21bdTEDI013/21
|
dizajn herného prostredia |
|
2 |
2C |
S |
3 |
Z |
|
|
Engler, Schwarz, Rysuľová |
KUK/21bdTEDI014/21
|
dizajn hernej postavy |
|
2 |
2C |
S |
3 |
L |
|
|
Engler, Schwarz, Rysuľová |
KDH/24bdTEDI024/24
|
praktikum vývojových nástrojov I. |
|
2 |
2C |
S |
3 |
Z |
|
|
Bartoš, Rysuľová, Švecová |
KDH/24bdTEDI025/24
|
praktikum vývojových nástrojov II. |
|
2 |
2C |
S |
3 |
L |
|
|
Rysuľová, Švecová, Bartoš |
KUK/21bdTEDI015/21
|
animácia I. |
|
2 |
2C |
S |
3 |
Z |
|
|
Proner |
KUK/21bdTEDI016/21
|
animácia II. |
|
2 |
2C |
S |
3 |
L |
|
|
Proner |
KDH/21bdTEDI031/21
|
praktikum herného vývoja V. |
|
2 |
2S |
S |
3 |
Z |
|
|
Kabát, Kysler |
KDH/21bdTEDI032/21
|
praktikum herného vývoja VI. |
|
2 |
2S |
S |
3 |
L |
|
|
Kabát, Kysler |
KUK/21bdTEDI134/21
|
autorské praktikum - zvuk III. |
|
2 |
2C |
S |
3 |
Z |
|
|
Farkaš |
KUK/21bdTEDI135/21
|
autorské praktikum - zvuk IV. |
|
2 |
2C |
S |
3 |
L |
|
|
Farkaš |
KDH/21bdTEDI037/21
|
elektronický šport V. |
|
2 |
2S |
S |
3 |
Z |
|
|
Kabát, Paučin |
KDH/21bdTEDI038/21
|
elektronický šport VI. |
|
2 |
2S |
S |
3 |
L |
|
|
Kabát, Paučin |
KDH/24bdTEDI022/24
|
community building V. |
|
2 |
2C |
S |
3 |
Z |
|
|
Kabát, Paučin |
KDH/24bdTEDI023/24
|
community building VI. |
|
2 |
2C |
S |
3 |
L |
|
|
Kabát, Paučin |
KMARK/21bdTEDI004/21
|
digitálny marketing I. |
|
2 |
2P |
S |
3 |
Z |
|
|
Piatrov |
KMARK/21bdTEDI005/21
|
digitálny marketing II. |
|
2 |
2P |
S |
3 |
L |
|
|
Piatrov |
KDH/24bdTEDI026/24
|
priemysel digitálnych hier I. |
|
2 |
2C |
S |
3 |
Z |
|
|
Macák, Šašalová |
KDH/24bdTEDI027/24
|
priemysel digitálnych hier II. |
|
2 |
2C |
S |
3 |
L |
|
|
Macák, Šašalová |
|
|
|
|
|
Blok -
Teória digitálnych hier-BcD21 |
Skratka |
Názov |
Akt. |
Kredit |
Rozsah |
Ukonč. |
Roč. |
Sem. |
Príznak |
Podmieňujúce |
Vyučujúci |
KUK/21bdTEDI002/21
|
fotografické praktikum I. |
|
2 |
2C |
S |
1 |
Z |
|
|
Sedlák, Svítok Mayerová |
KUK/21bdTEDI003/21
|
fotografické praktikum II. |
|
2 |
2C |
S |
1 |
L |
|
|
Sedlák, Svítok Mayerová |
KUK/21bdTEDI004/21
|
audiovizuálna tvorba I. |
|
2 |
2C |
S |
1 |
Z |
|
|
Graca, Višváder |
KUK/21bdTEDI005/21
|
audiovizuálna tvorba II. |
|
2 |
2C |
S |
1 |
L |
|
|
Graca, Višváder |
KMASK/24bd004/24
|
argumentačné praktikum I. |
|
2 |
2C |
S |
2 |
Z |
|
|
Oprala, Kabát |
KMASK/24bd005/24
|
argumentačné praktikum II. |
|
2 |
2C |
S |
2 |
L |
|
|
Oprala, Kabát |
KJK/24bdMARK014/24
|
kabinet literárnej tvorby v anglickom jazyku I. |
|
2 |
2C |
S |
2 |
Z |
|
|
Hurajová |
KJK/24bdMARK015/24
|
kabinet literárnej tvorby v anglickom jazyku II. |
|
2 |
2C |
S |
2 |
L |
|
|
Hurajová |
KUK/21bdTEDI102/21
|
reklamná fotografia a dizajn I. |
|
2 |
2S |
S |
2 |
Z |
|
|
Lančarič, Svítok Mayerová |
KUK/21bdTEDI103/21
|
reklamná fotografia a dizajn II. |
|
2 |
2S |
S |
2 |
L |
|
|
Lančarič, Svítok Mayerová |
KUK/21bdTEDI017/21
|
autorské praktikum - kamera, strih I. |
|
2 |
2C |
S |
2 |
Z |
|
|
Halama, Blahút |
KUK/21bdTEDI018/21
|
autorské praktikum - kamera, strih II. |
|
2 |
2C |
S |
2 |
L |
|
|
Halama, Blahút |
KUK/21bdTEDI084/21
|
typografia a dizajn I |
|
2 |
2C |
S |
3 |
Z |
|
|
Kabát |
KUK/21bdTEDI085/21
|
typografia a dizajn II |
|
2 |
2C |
S |
3 |
L |
|
KUK/bd084/05
|
Kabát |
KMASK/21bdTEDI129/21
|
nové trendy a médiá I. |
|
2 |
2S |
S |
3 |
Z |
|
|
Novanská Škripcová |
KMASK/21bdTEDI130/21
|
nové trendy a médiá II. |
|
2 |
2S |
S |
3 |
L |
|
|
Novanská Škripcová |
KUK/21bdTEDI078/21
|
autorská AV tvorba I |
|
2 |
2C |
S |
3 |
Z |
|
|
Graca |
KUK/21bdTEDI079/21
|
autorská AV tvorba II |
|
2 |
4C |
S |
3 |
L |
|
KUK/bd078/05
|
Graca |
KMASK/24bd006/24
|
argumentačné praktikum III. |
|
2 |
2S |
S |
3 |
Z |
|
|
Oprala, Kabát |
KMASK/24bd007/24
|
argumentačné praktikum IV. |
|
2 |
2S |
S |
3 |
L |
|
|
Oprala, Kabát |
KJK/24bdMARK016/24
|
kabinet literárnej tvorby v anglickom jazyku III. |
|
2 |
2C |
S |
3 |
Z |
|
|
Hurajová |
KJK/24bdMARK017/24
|
kabinet literárnej tvorby v anglickom jazyku IV. |
|
2 |
2C |
S |
3 |
L |
|
|
Hurajová |
|
|
|
|
|