Študijný plán - Schválený

Akademický rok:
2024/2025
Študijný program:
TEDI-MgD21 - teória digitálnych hier - (Jednoodborové štúdium, magisterský II. st., denná forma)
Študijný odbor:
23. - mediálne a komunikačné štúdiá
osoba zodpovedná za realizáciu študijného programu: prof. PhDr. Hana Pravdová, PhD.
 

Študijná časť
Povinné predmety

Blok - Teória digitálnych hier-MgD23
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Príznak Podmieňujúce Vyučujúci
KDH/21mdTEDI001/21  kľúčové české a slovenské hry   4 2S      Kovalčík 
KDH/21mdTEDI002/21  participačná kultúra a fanúšikovské štúdiá   4 2P    Radošinská, Macák 
KDH/21mdTEDI003/21  herná žurnalistika   4 2P    Švecová, Pravdová 
KMASK/21mdTEDI001/21  masová a mediálna kultúra   5 2P    Radošinská, Pravdová, Cihlářová 
KDH/23mdTEDI001/23  procesy produkcie a postprodukcie hier I.   4 2P + 1S      Farkaš, Kovalčík, Mago, Švecová, Schwarz, Engler 
KMARK/21mdTEDI001/21  marketingová komunikácia   4 2P    Galera Matúšová, Spálová 
KDH/21mdTEDI005/21  kreativita v spracovávaní digitálnych hier   4 2P    Mago, Sedlák 
KDH/23mdTEDI002/23  procesy produkcie a postprodukcie hier II.   4 2P + 1S      Farkaš, Kovalčík, Mago, Švecová, Schwarz, Engler 
KDH/23mdTEDI003/23  algoritmizácia   3 2P      Trnka 
KDH/21mdTEDI007/21  výskum médií a počítačových hier   4 2P    Spálová, Trnka 
KDH/21mdTEDI008/21  kritická analýza mediálnych obsahov   4 2P + 1S      Radošinská, Buček, Rysuľová 
KMARK/21mdTEDI002/21  marketingová komunikácia digitálnych hier   4 2P    Mago 
KDH/21mdTEDI010/21  diplomový seminár I.   3 2P      Gáliková - Tolnaiová, Rysuľová, Kačinová 
KDH/23mdTEDI004/23  štatistika   3 2P      Trnka 
KMEDV/21mdTEDI001/21  edukácia v digitálnych hrách   3 2P    Vrabec, Kačinová, Švecová 
KMASK/21mdTEDI002/21  filozofia médií   3 2P    Gálik, Gáliková - Tolnaiová 
KDH/21mdTEDI012/21  sociologické a psychologické pôsobenie hier   3 2P    Balážiková, Spálová 
KDH/21mdTEDI013/21  diplomový seminár II.   3 2P      Blahút, Lančarič, Farkaš, Kabát, Kovalčík, Mago, Proner, Rysuľová, Švecová, Wojciechowski, Novanská Škripcová, Pravdová 
KDH/23mdTEDI005/23  preddiplomová prax   4 80sC      Mago 

 
 
Povinne voliteľné predmety
 Študenti 1. r. Mgr. stupňa denného štúdia si vyberajú 3 PVP v každom semestri, pričom jeden môže byť nahradený jedným výberovým predmetom (celkový počet kreditov za ak. rok = 60).
 Študenti 2. r. Mgr. stupňa denného štúdia si vyberajú 2 PVP v každom semestri, pričom jeden môže byť nahradený jedným výberovým predmetom (počet kreditov za ak. rok bez predmetov štátnej skúšky = 30, počet kreditov za ŠS = 30, celkový počet kreditov za ak. rok = 60).

Blok - Teória digitálnych hier-MgD23
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Príznak Podmieňujúce Vyučujúci
KDH/21mdTEDI018/21  kreatívne praktikum herného vývoja I.   2 2S      Kabát, Kysler 
KDH/21mdTEDI019/21  kreatívne praktikum herného vývoja II.   2 2S      Kabát, Kysler 
KDH/21mdTEDI022/21  kreatívne praktikum elektronického športu I.   2 2S      Kabát, Paučin 
KDH/21mdTEDI023/21  kreatívne praktikum elektronického športu II.   2 2S      Kabát, Paučin 
KDH/21mdTEDI026/21  komentovanie a streaming digitalnych hier I.   2 2C      Kabát, Paučin 
KDH/21mdTEDI027/21  komentovanie a streaming digitalnych hier II.   2 2C      Kabát, Paučin 
KMASK/21mdTEDI013/21  herné siete I.   2 2C      Rysuľová 
KMASK/21mdTEDI014/21  herné siete II.   2 2C      Rysuľová 
KMASK/21mdTEDI015/21  tvorba príbehov v hrách I.   2 2C      Rusňáková, Macák 
KMASK/21mdTEDI016/21  tvorba príbehov v hrách II.   2 2C      Rusňáková, Macák 
KDH/23mdTEDI008/23  praktikum projektového manažmentu I.   2 2C      Rysuľová, Švecová 
KDH/23mdTEDI009/23  praktikum projektového manažmentu II.   2 2C      Rysuľová, Švecová 
KUK/23mdTEDI005/22  zvukový dizajn hier I.   2 2C      Farkaš 
KUK/23mdTEDI006/22  zvukový dizajn hier II.   2 2C      Farkaš 
KDH/21mdTEDI020/21  kreatívne praktikum herného vývoja III.   2 2S      Kabát, Kysler 
KDH/21mdTEDI021/21  kreatívne praktikum herného vývoja IV.   2 2S      Kabát, Kysler 
KDH/21mdTEDI024/21  kreatívne praktikum elektronického športu III.   2 2S      Kabát, Paučin 
KDH/21mdTEDI025/21  kreatívne praktikum elektronického športu IV.   2 2S      Kabát, Paučin 
KDH/21mdTEDI028/21  komentovanie a streaming digitálnych hier III.   2 2C      Kabát, Paučin 
KDH/21mdTEDI029/21  komentovanie a streaming digitálnych hier IV.   2 2C      Kabát, Paučin 
KDH/23mdTEDI012/23  priemysel digitálnych hier I.   2 2C      Kovalčík, Macák 
KDH/23mdTEDI013/23  priemysel digitálnych hier II.   2 2C      Kovalčík, Macák 
KDH/23mdTEDI014/23  nezávislé digitálne hry I.   2 2C      Balážiková, Macák, Šašalová 
KDH/23mdTEDI015/23  nezávislé digitálne hry II.   2 2C      Balážiková, Macák, Šašalová 
KDH/23mdTEDI010/23  praktikum projektového manažmentu III.   2 2C      Rysuľová, Švecová 
KDH/23mdTEDI011/23  praktikum projektového manažmentu IV.   2 2C      Rysuľová, Švecová 

 
 
Výberové predmety

Blok - Teória digitálnych hier-MgD23
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Príznak Podmieňujúce Vyučujúci
KMARK/21mdTEDI003/21  podnikateľský inkubátor I.   2 2C      Martovič 
KMARK/21mdTEDI004/21  podnikateľský inkubátor II.   2 2C      Martovič 
KMASK/21md157/21  ateliér žurnalistiky - print a online I.   2 2C      Švecová, Kramara Jonisová, Oprala 
KMASK/21md158/21  ateliér žurnalistiky - print a online II.   2 2C      Švecová, Kramara Jonisová, Oprala, Tomková 
KUK/21md060/21  audiovizuálne praktikum I   2 2C      Graca 
KUK/21md065/21  audiovizuálne praktikum II   2 2C    KUK/mdk060/05   Graca 
KMARK/21mdTEDI005/21  podnikateľský inkubátor III.   2 2C      Martovič 
KMARK/21mdTEDI006/21  podnikateľský inkubátor IV.   2 2C      Martovič 
KMASK/21md159/21  ateliér žurnalistiky - print a online III.   2 2C      Švecová, Kramara Jonisová, Oprala 
KMASK/21md160/21  ateliér žurnalistiky - print a online IV.   2 2C      Švecová, Oprala, Kramara Jonisová 

 
 

Štátne skúšky
Povinné predmety

Blok - Teória digitálnych hier-MgD23
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Príznak Podmieňujúce Vyučujúci
KDH/21mdTEDI900/21  obhajoba záverečnej práce   15   OB           
KDH/21mdTEDI901/21  teória masmediálnej komunikácie a digitálnych hier   5   SS           
KDH/21mdTEDI902/21  marketing a marketingová komunikácia v digitálnych hrách   5   SS           
KDH/21mdTEDI903/21  psychologické, sociologické a edukačné aspekty digitálnych hier   5   SS           

 
 
Povinne voliteľné predmety
 
 


Za údajom o rozsahu výučby sa môže vyskytovať nasledujúci symbol:
d - Dní za semester
h - Hodín za týždeň
r - Hodín za akademický rok
s - Hodín za semester
t - Týždňov za semester
Pokiaľ nie je uvedený žiadny z týchto symbolov, predpokladá sa rozsah "hodín za týždeň"

Pri predmetoch v študijných programoch sa môžu vyskytovať ďalšie znaky
! - v danom akademickom roku sa predmet nerealizuje
+ - predmet sa nerealizuje, možno od nasledujúceho akademického roku
- - predmet sa realizuje poslednýkrát

* - predmet má viac podmieňujúcich predmetov


Príznak predmetu v študijnom pláne:
P - profilový predmet študijného programu