Študijný plán - Schválený

Akademický rok:
2024/2025
Študijný program:
VZME-BcD15 - vzťahy s médiami - (Jednoodborové štúdium, bakalársky I. st., denná forma)
Študijný odbor:
23. - mediálne a komunikačné štúdiá
osoba zodpovedná za realizáciu študijného programu: doc. PhDr. Jana Galera Matúšová, PhD.
 

Študijná časť
Povinné predmety

Blok - Vzťahy s médiami-BcD22
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Príznak Podmieňujúce Vyučujúci
KJK/22bdVZME001/22  anglický jazyk I.   4 2S      Habiňáková 
KMASK/22bdVZME001/22  propedeutika mediálnych štúdií   3 2P      Labudová 
KMASK/22bdVZME002/22  teória mediálnej komunikácie   4 2P    Janáčková, Gáliková - Tolnaiová 
KMASK/22bdVZME003/22  psychológia médií   4 2P      Škvareninová 
KMASK/22bdVZME004/22  masmediálna informatika   3 2S      Rysuľová 
KMARK/22bdVZME001/22  marketing a regionálny marketing   4 2P    Labudová, Jánošová 
KMARK/22bdVZME003/22  základy ekonómie   4 2P      Fašiang 
KJK/22bdVZME002/22  anglický jazyk II.   4 2S      Habiňáková 
KMASK/22bdVZME005/22  etické aspekty komunikácie s médiami   4 2P      Hladíková 
KMASK/22bdVZME006/22  sociálno-kultúrne kontexty komunikácie   3 2P      Škvareninová 
KMASK/22bdVZME007/22  systém práce komunikačných agentúr   5 2P      Zábojník 
KMARK/22bdVZME002/22  marketingová komunikácia   4 2P    Franić, Galera Matúšová, Beresecká 
KMARK/22bdVZME004/22  Bussines komunikácia   3 2P      Valek 
KMARK/22bdVZME005/22  semiotika v marketingovej komunikácii   3 2P      Wojciechowski 
KMARK/22bdVZME006/22  Public Relations   4 2P    Galera Matúšová 
KMARK/22bdVZME007/22  vzťahy s médiami I.   5 2P    Krajčovič 
KMARK/22bdVZME008/22  mediálny marketing   5 2P    Krajčovič 
KMARK/22bdVZME009/22  digitálna komunikácia v PR   5 1P + 2S    Galera Matúšová, Brník 
KMASK/22bdVZME009/22  tvorba žurnalistických komunikátov I.   3 1P + 2S    Panasenko 
KMASK/22bdVZME008/22  systém práce v médiách   4 2P      Mikušová 
KMARK/22bdVZME010/22  vzťahy s médiami II.   5 2P    Krajčovič 
KMARK/22bdVZME011/22  zber dát a práca s dátami v media relations   4 1P + 2S      Višňovský 
KMARK/22bdVZME012/22  odborná prax   6 80sC      Franić, Prostináková Hossová 
KMASK/22bdVZME010/22  neverbálna komunikácia v mediálnej praxi   4 2S      Škvareninová 
KMASK/22bdVZME011/22  tvorba žurnalistických komunikátov II.   3 1P + 2S    Panasenko 
KMASK/22bdVZME013/22  mediálny výskum   4 2P    Greguš, Vrabec 
KMARK/22bdVZME013/22  seminár k záverečnej práci I.   4 2P      Madleňák 
KMASK/22bdVZME014/22  analýza mediálnych obsahov a kritické myslenie   4 2P    Hladíková, Solík 
KMASK/22bdVZME012/22  mediálne právo   3 2P      Maslen, Višňovský 
KMARK/22bdVZME014/22  manažment a manažérske zručnosti   4 2P      Labudová 
KMARK/22bdVZME015/22  seminár k záverečnej práci II.   8 2S      Galera Matúšová, Jánošová, Klementis, Švecová, Janáčková, Kačinová, Prostináková Hossová, Habiňák, Habiňáková, Panasenko, Jelínková 

 
 
Povinne voliteľné predmety
 Študenti 1. r. Bc. stupňa štúdia si vyberajú 2 PVP v každom semestri, pričom jeden môže byť nahradený výberovým predmetom (celkový počet kreditov za ak. rok = 60).
 Študenti 2. r. Bc. stupňa štúdia si vyberajú 3 PVP v každom semestri, pričom jeden môže byť nahradený výberovým predmetom (celkový počet kreditov za ak. rok = 60).
 Študenti 3. r. Bc. stupňa štúdia si vyberajú 2 PVP v každom semestri, pričom jeden môže byť nahradený výberovým predmetom (celkový počet kreditov za ak. rok bez kreditov za štátne skúšky = 35).

Blok - Vzťahy s médiami-BcD22
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Príznak Podmieňujúce Vyučujúci
KUK/22bdVZME001/22  seminár multimediálnej tvorby I.   2 2C      Majerský 
KUK/22bdVZME002/22  seminár multimediálnej tvorby II.   2 2C      Majerský 
KUK/22bdVZME003/22  výcvik prezentačných zručností I.   2 2C      Janáčková 
KUK/22bdVZME004/22  výcvik prezentačných zručností II.   2 2C      Janáčková 
KMASK/22bdVZME020/22  kreatívne písanie I.   2 2C      Panasenko 
KMASK/22bdVZME021/22  kreatívne písanie II.   2 2C      Panasenko 
KMARK/22bdVZME016/22  prípadové štúdie I.   2 2C      Rysuľová 
KMARK/22bdVZME017/22  prípadové štúdie II.   2 2C      Rysuľová 
KMARK/22bdVZME018/22  hovorca a médiá   2 2C      Ďurková, Galera Matúšová 
KMARK/22bdVZME019/22  krízová komunikácia a krízový manažment   2 2P      Martovič 
KJK/22bdVZME003/22  odborná komunikácia v anglickom jazyku I.   2 2S      Valek 
KMARK/22bdVZME021/22  tvorba PR kampaní   2 2C      Galera Matúšová, Brník 
KMASK/22bdVZME022/22  budovanie osobnej značky   2 2C      Zábojník 
KJK/22bdVZME004/22  odborná komunikácia v anglickom jazyku II.   2 2S      Valek 

 
 
Výberové predmety
 
 

Štátne skúšky
Povinné predmety

Blok - Vzťahy s médiami-BcD22
Skratka Názov Akt. Kredit Rozsah Ukonč. Roč. Sem. Príznak Podmieňujúce Vyučujúci
KMARK/22bdVZME900/22  obhajoba záverečnej práce   10   OB         
KMARK/22bdVZME901/22  teoretické aspekty mediálnej komunikácie   5   SS         
KMARK/22bdVZME902/22  marketing a marketingová komunikácia   5   SS         
KMARK/22bdVZME903/22  teoreticko-praktické východiská media relations   5   SS         

 
 
Povinne voliteľné predmety
 
 


Za údajom o rozsahu výučby sa môže vyskytovať nasledujúci symbol:
d - Dní za semester
h - Hodín za týždeň
r - Hodín za akademický rok
s - Hodín za semester
t - Týždňov za semester
Pokiaľ nie je uvedený žiadny z týchto symbolov, predpokladá sa rozsah "hodín za týždeň"

Pri predmetoch v študijných programoch sa môžu vyskytovať ďalšie znaky
! - v danom akademickom roku sa predmet nerealizuje
+ - predmet sa nerealizuje, možno od nasledujúceho akademického roku
- - predmet sa realizuje poslednýkrát

* - predmet má viac podmieňujúcich predmetov


Príznak predmetu v študijnom pláne:
P - profilový predmet študijného programu