PhDr. Adam Madleňák, PhD., MBA

odborný asistent

no-photo

Doktor Adam Madleňák je absolventom bakalárskeho i magisterského štúdia na FMK UCM v Trnave, pričom v roku 2012 úspešne ukončil rigorózne konanie a v roku 2014 doktorandské štúdium. Rovnako je absolventom postgraduálneho štúdia v odbore Public Relations and Business Management na International School of Management. Ako vedecko-pedagogický zamestnanec v pozícii odborného asistenta pôsobí na FMK od roku 2015.

0904 254 654

Vo svojej vedeckej činnosti sa zameriava prevažne na oblasť projektového a inovačného riadenia v malých a stredných podnikoch. Bezprostredným predmetom jeho záujmu je oblasť inovačného manažmentu a riadenia ľudských zdrojov. Osobitne kladie dôraz na vzájomnú integráciu komunikačných nástrojov s cieľom zvyšovania známosti poskytovaných produktov a služieb podnikateľskými subjektmi v medzinárodnom kontexte. Je vedúcim projektu Vedeckej grantovej agentúry Ministerstva školstva, vedy, výskumu a športu SR a Slovenskej akadémie vied s názvom Manažment konceptu „spodnej vlny“ zo strany podnikateľských subjektov pri propagácii environmentálne vhodných produktov v čase technologickej interferencie (2021 – 2023). Súčasne je autorom a spoluautorom niekoľkých zahraničných i domácich monografických diel, vysokoškolských učebníc, recenzovaných vedeckých štúdií uverejnených v časopisoch a zborníkoch registrovaných v medzinárodne uznávaných databázach.

Rovnako sa podieľa na organizovaní série medzinárodných vedeckých konferencií o marketingu, marketingovej komunikácii a vplyve médií na spoločnosť s názvom Marketing & Media Identity. Posilňovanie vedeckej spolupráce realizuje v podobe svojho členstva v pozícii podpredsedu Nezávislého inštitútu bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s cieľom vzájomného prepájania personálneho manažmentu, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vo väzbe na oblasť marketingovej a masmediálnej komunikácie. Popritom pôsobí aj ako tajomník Vedeckej rady vydavateľstva Wolters Kluwer pre oblasť marketingovej komunikácie. Je členom pracovnej skupiny pre rodovú rovnosť na FMK UCM v Trnave. 

Oblasti záujmu: inovácie, sociálne médiá, medzinárodný obchod, vedomostná spoločnosť, integrovaná marketingová komunikácia.