doc. PhDr. Daniela Kollárová, PhD.

docentka zástuplkyňa vedúcej Katedry marketingovej komunikácie FMK UCM v Trnave

Docentka Kollárová na FMK UCM v Trnave pôsobí od roku 2003. Bakalárske a magisterské štúdium, ako aj rigorózne a habilitačné konanie absolvovala na FMK UCM v Trnave. Doktorandské štúdium absolvovala na Katedre masmediálnej komunikácie a reklamy FF UKF v Nitre.

Vo svojej výskumnej, publikačnej i pedagogickej činnosti sa dlhodobo venuje spotrebiteľskému správaniu, podpore predaja, priamemu marketingu, maloobchodu a komunikácii na mieste predaja.
Na FMK sa v minulých rokoch podieľala na organizovaní medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity, medzinárodnej vedeckej konferencii Trvalo udržateľný rozvoj regiónov a podnikov, ako aj medzinárodnej odbornej konferencii Fórum inovatívnych myšlienok.

V súčasnosti je členkou organizačného a programového výboru medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing and Media Identity, podpredsedníčkou Rady pre vnútorné hodnotenie kvality UCM v Trnave, členkou redakcie vedeckého časopisu Communication Today, indexovaného v Emerging Sources Citation Index, vo Web of Science Core Collection a v Scopuse a členkou redakčnej rady odborného časopisu Scientia et Societes Newton University.

V rokoch 2013 až 2017 zabezpečovala organizáciu ocenenia spoločenskej zodpovednosti GranáTT. Ako koordinátorka sprostredkováva komunikáciu medzi študentmi a súčasťami fakulty a univerzity. Vo funkcii tajomníčky a zástupkyne vedúcej vybavuje písomnú agendu katedry.

Oblasti záujmu: spotrebiteľské správanie, podpora predaja, priamy marketing, maloobchod, komunikácia na mieste predaj.