PhDr. Katarína Ďurková, PhD.
Doktorka Katarína Ďurková patrí medzi prvých absolventov tejto fakulty. Absolvovala tu bakalárske, magisterské, rigorózne i doktorandské štúdium. V pedagogickom pomere pôsobí na FMK UCM v Trnave od roku 2012, je členkou Katedry marketingovej komunikácie.
Je autorkou mnohých vedeckých článkov a publikácií. Vo svojej výskumnej činnosti sa venovala problematike vnútropodnikovej komunikácie a marketingovej komunikácie. Teraz sa orientuje na oblasť PR a sponzoringu, s ktorými má bohaté skúsenosti z praxe. Prostredníctvom pôsobenia vo funkcii PR manažérky Slovenského zväzu cyklistiky a pretekoch Okolo Slovenska sa snaží prinášať na svojich predmetoch aktuálne riešenia otázok z praxe a priamo sprostredkovať praktické skúsenosti študentom. So “svojou” partiou študentov organizovala mnohé úspešné podujatia, cez ktoré sa fakulta zviditeľnila medzi Trnavčanmi, ako napríklad UniTalks, Cajgelvíkend, UCM Night Run.
Patrí medzi zakladateľov konferencie Marketing Identity. Spoluorganizovala aj konferencie ESRARC a WOODEMA, ktorých ročníky prebiehali v Trnave. Je členkou redakčnej rady vedeckého časopisu Communication Today. Na fakulte pokrýva predmety teória a prax marketingovej komunikácie I. a II. a sponzoring na bakalárskom stupni štúdia, mediálne a komunikačné stratégie, hovorca a médiá a public relations na magisterskom stupni.
Absolvovala pedagogické mobility Erasmus v Záhrebe, Dubrovniku a Prahe.
Oblasti záujmu: public relations, sponzoring, media relations, event marketing.