Mgr. Dáša Franić, PhD.
Doktorka Dáša Franić na fakulte aktívne pôsobí od roku 2011, kedy nastúpila na doktorandské štúdium, ktoré v roku 2014 úspešne obhájila a kontinuálne nastúpila na pozíciu odborného asistenta. V súčasnosti pôsobí na FMK na funkčnom mieste docentky a taktiež je súčasťou vedenia fakulty na pozícii prodekanky pre kvalitu, akreditáciu a doktorandské štúdium.
Vyštudovala marketingovú komunikáciu na FMK UCM vo všetkých troch stupňoch, okrem toho v roku 2018 získala bakalársky titul na FF UCM v študijnom programe anglický jazyk a kultúra v odbornej komunikácii. V rámci vedeckej, pedagogickej i publikačnej činnosti sa venuje skúmaniu nástrojov marketingovej komunikácie so zameraním na problematiku reklamy a vzťahov s verejnosťou. Svoju pozornosť rovnako venuje na oblasť problematiky spotrebiteľského správania.
Dlhé roky sa podieľa na príprave, organizácii i koordinácii medzinárodnej vedeckej konferencie Marketing Identity, ktorá je dnes renomovaným a obľúbeným podujatím s výstupmi indexovanými v databáze Web of Science. Rovnako spolupracuje na organizácii iných vedeckých podujatiach a podieľa sa aj na ďalších aktivitách smerujúcich k neformálnemu vzdelávaniu študentov. Od roku 2012 je členkou redakcie vedeckého časopisu Communication Today, kde momentálne pôsobí ako zástupkyňa šéfredaktora. Je predsedníčkou Rady kvality FMK. Taktiež sa podieľa za personálnom zabezpečení študijného programu marketingová komunikácia (učiteľ zabezpečujúci profilové predmety študijného programu).
Dôležité odkazy: