Fakulta masmediálnej komunikácie ponúka vzdelávanie prostredníctvom šiestich katedier, ktoré sa špecializujú na rôzne oblasti médií, marketingu, digitálnych hier a mediálnej či informačnej výchovy. Študenti/ky získavajú odborné vedomosti a praktické zručnosti, ktoré ich pripravujú na kariéru v mediálnom prostredí a kreatívnom priemysle.
O fakulte
Vzdelávanie pre prax
Na Fakulte masmediálnej komunikácie UCM v Trnave veríme, že vzdelávanie je viac než len získavanie teoretických poznatkov. Sme prakticky orientovaná fakulta, ktorá študentom ponúka priestor objaviť a rozvíjať svoju kreativitu v digitálnom veku. Naši študenti majú možnosť vyskúšať si rôzne oblasti mediálnej komunikácie, marketingu a tvorby videohier, a to nielen v rámci výučby, ale aj prostredníctvom našich špecializovaných pracovísk, ako sú rádio, televízia, kreatívne štúdiá a mnoho ďalších.
Našou víziou je vytvárať prostredie, kde každý môže experimentovať, skúšať nové veci, robiť chyby a učiť sa z nich. Neustále sledujeme trendy, vyhľadávame inovácie a aplikujeme ich v praxi. Spolupracujeme s odborníkmi z praxe, ktorí sa aktívne zapájajú do výučby a študentom prinášajú reálne skúsenosti z mediálneho a kreatívneho priemyslu.
Okrem kvalitného vzdelania ponúkame silnú komunitu, kde sa študenti navzájom podporujú a vytvárajú dlhodobé profesijné aj osobné vzťahy. Naša fakulta nie je len o štúdiu – je to priestor na rast, tvorbu a sebarealizáciu, ktorý študentom pomáha nájsť si svoju vlastnú vašu cestu.
Fakulta masmediálnej komunikácie v číslach (2024):
- 1 258 študentov bakalárskeho štúdia
- 1 053 študentov magisterského štúdia
- 65 doktorandov
- 86 pedagógov
- 6 500 úspešných absolventov