doc. PhDr. Denisa Jánošová, PhD.
Docentka Denisa Jánošová pôsobí na Fakulte masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave od roku 2010. Na FMK UCM v Trnave absolvovala bakalárske, magisterské a doktorandské štúdium.
V roku 2017 habilitovala v odbore 3.2.3 masmediálne štúdiá, čo poukazuje na jej významný prínos a odbornú kvalifikáciu v tejto oblasti. Jej vedecká, výskumná a publikačná činnosť je zameraná najmä na oblasť regionálneho marketingu, marketingu neziskových organizácií a aplikácií marketingového výskumu v praxi. Jej práce sú pravidelne publikované nielen na domácej, ale aj na medzinárodnej úrovni, čo svedčí o jej aktívnom zapojení do vedeckej komunity.
Je spoluriešiteľkou viacerých vedeckých projektov, čo poukazuje na jej schopnosť a angažovanosť pri práci na rôznych výskumných iniciatívach. S touto bohatou odbornou históriou a vedeckým prínosom je jasné, že dôležitou vo svojej oblasti a aktívnym prispievateľom k rozvoju vedomostí v oblasti masmediálnej komunikácie a marketingu.
Okrem toho sa aktívne zapája do profesijných organizácií v rámci svojej oblasti. Je členkou Českej marketingovej spoločnosti, Polish Communication Association a POPAI Central Europe, čo zvýrazňuje jej odhodlanie a angažovanosť v otázkach týkajúcich sa marketingu a komunikácie.
Vo svojej akademickej úlohe zastáva viacero dôležitých funkcií. Je školiteľkou na bakalárskom, magisterskom a doktorandskom stupni štúdia. Týmto spôsobom aktívne prispieva k formovaniu budúcich odborníkov v oblasti masmediálnej komunikácie a marketingu.
Oblasti záujmu: marketing regiónu, neziskové organizácie, spotrebiteľ a spotrebiteľské správanie, aplikácia marketingového výskumu, obchod, informačné technológie.