Ing. Tamás Darázs, PhD.
Tamás Darázs pôsobí na FMK UCM v Trnave od roku 2019, študoval na SPU v Nitre na Fakulte ekonomiky a manažmentu. Štúdium ukončil s vyznamenaním.
V rámci pedagogickej, vedeckej a publikačnej činnosti sa špecializuje na oblasť spotrebiteľskej neurovedy, ako aj tvorbe efektívnych značiek, najmä v oblasti regionálneho marketingu a cestovného ruchu.
Prostredníctvom laboratória spotrebiteľskej neurovedy prispieva k vedeckým ambíciám fakulty, k prehlbovaniu vedomostí študentov v oblasti zberu presných dát o reakciách spotrebiteľov, ako aj k uspokojovaniu potrieb verejnosti, ktorej sú služby laboratória komerčne prístupné.
Oblasti záujmu: marketingový mix, regionálny marketing, neuromarketing, marketing v potravinárstve a poľnohospodárstve, štatistika, faktory spotrebiteľského správania a ich vplyv na nákupné rozhodovanie, ekonomika, financie, medzinárodný obchod, ceny a cenová politika, manažment.
Dôležité odkazy: