Ing. Tamás Darázs, PhD.

odborný asistent koordinátor laboratória spotrebiteľskej neurovedy

Tamás Darázs pôsobí na FMK UCM v Trnave od roku 2019, študoval na SPU v Nitre na Fakulte ekonomiky a manažmentu. Štúdium ukončil s vyznamenaním.

V rámci pedagogickej, vedeckej a publikačnej činnosti sa špecializuje na oblasť spotrebiteľskej neurovedy, ako aj tvorbe efektívnych značiek, najmä v oblasti regionálneho marketingu a cestovného ruchu.

Prostredníctvom laboratória spotrebiteľskej neurovedy prispieva k vedeckým ambíciám fakulty, k prehlbovaniu vedomostí študentov v oblasti zberu presných dát o reakciách spotrebiteľov, ako aj k uspokojovaniu potrieb verejnosti, ktorej sú služby laboratória komerčne prístupné.

Oblasti záujmu: marketingový mix, regionálny marketing, neuromarketing, marketing v potravinárstve a poľnohospodárstve, štatistika, faktory spotrebiteľského správania a ich vplyv na nákupné rozhodovanie, ekonomika, financie, medzinárodný obchod, ceny a cenová politika, manažment.