Marketingová komunikácia
Doktorandský program marketingová komunikácia je určený pre tých, ktorí sa chcú zamerať na teoretické a výskumné aspekty marketingu. Študenti robia vlastný výskum v oblasti ako napr. digitálna komunikácia, brand management, spotrebiteľské správanie či integrované stratégie. Rozvíjajú svoje analytické schopnosti a prispievajú k marketingovej vede. Absolventi sú pripravení na kariéru v akademickej sfére, ako konzultanti či na manažérskych pozíciách vo firmách a organizáciách.
Rozvoj špičkových odborných a vedeckých zručností
Štúdium ponúka možnosť získať aktuálne poznatky o vedeckom bádaní v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie, ktoré môžete využiť pri tvorbe marketingových stratégií, výskumoch a inováciách. Naučíte sa tiež pracovať s najnovšími vedeckými metódami a dátami, čo vám umožní rozvíjať a riadiť výskumné projekty.
Široké možnosti uplatnenia
Absolventi môžu pracovať ako vedeckovýskumní pracovníci, senior manažéri v reklamných, mediálnych či marketingových agentúrach, alebo ako experti na mediálnu analýzu a strategické plánovanie. Štúdium vás tiež pripraví na vedenie projektov a tímov v rôznych odvetviach vrátane štátnej správy a neziskového sektora.
Medzinárodné a interdisciplinárne zameranie
Štúdium vás pripraví na prácu v medzinárodnom prostredí a umožní nadviazať spoluprácu so zahraničnými odborníkmi. Získate pedagogické a prezentačné zručnosti, ktoré vám umožnia viesť výučbu a dialóg s odbornou komunitou, čím sa stanete hodnotným prínosom v akademickej aj praktickej sfére.