Výskum na FMK UCM


Na Fakulte masmediálnej komunikácie prebieha výskum v rôznych disciplínach, ktoré reflektujú súčasné výzvy a trendy v oblasti médií a komunikácie. Hlavné oblasti nášho výskumu zahŕňajú:

  • Mediálna kultúra a sociálne fenomény

    Skúmame, ako filmová a televízna tvorba odráža a ovplyvňuje sociálno-kultúrne fenomény 21. storočia. Naše vedkyne a vedci analyzujú rôzne aspekty hypermodernej mediálnej kultúry a jej vplyv na spoločnosť.

  • Kreatívny priemysel a digitálne hry

    Naši odborníci sa venujú vývoju inovatívnych modelov monetizácie digitálnych hier a ich integrácii do kreatívneho priemyslu. Tento výskum podporuje rozvoj nových podnikateľských príležitostí v digitálnom veku.

  • Marketingová komunikácia

    Skúmame vplyv digitalizácie na marketingovú komunikáciu produktov pre ekologicky zameraných používateľov. Naša práca prispieva k vývoju udržateľných marketingových stratégií.

  • Edukácia a digitálne technológie

    Zameriavame sa na riziká a príležitosti online vzdelávania v dobe technologických zmien. Vytvárame interaktívne multimediálne študijné materiály a implementujeme digitálne hry do vzdelávacieho procesu na základných školách.