Marketingová komunikácia
Informácie o študijnom programe
Študijný program marketingová komunikácia realizuje fakulta v bakalárskom, magisterskom a doktorandskom stupni štúdia v dennej aj externej forme.
- Kompletný opis bakalárskeho študijného programu marketingová komunikácia - denné štúdium
- Kompletný opis bakalárskeho študijného programu marketingová komunikácia - externé štúdium
- Kompletný opis magisterského študijného programu marketingová komunikácia - denné štúdium
- Kompletný opis magisterského študijného programu marketingová komunikácia - externé štúdium
- Kompletný opis doktorandského študijného programu marketingová komunikácia - denné štúdium
- Kompletný opis doktorandského študijného programu marketingová komunikácia - externé štúdium
Personálne zabezpečenie
Personálne pokrytie študijného programu marketingová komunikácia sa mierne líši v závislosti od stupňa štúdia – viď nižšie.
Rada pre študijný program
- prof. Ing. Alena Kusá, PhD.
- Mgr. Vladimíra Jurišová, PhD.
- PhDr. Peter Murár, PhD.
- zástupca praxe: Mgr. Matúš Hliboký, Creative Director
- zástupca študentov: Bc. Laura Dimová (Bc., Mgr. stupeň), Mgr. Patrícia Beličková (PhD. stupeň)
Osoba zodpovedná za uskutočňovanie, rozvoj a kvalitu
- prof. Ing. Alena Kusá, PhD., univerzitná profesorka
Osoby zabezpečujúce profilové predmety
- prof. Ing. Alena Kusá, PhD., univerzitná profesorka
- prof. Ing. Anna Zaušková, PhD.., univerzitná profesorka
- doc. PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD.., univerzitná profesorka
- doc. Ing. Jaroslav Bednárik, PhD., univerzitný profesor
- PhDr. Peter Murár, PhD., univerzitný docent (Bc., Mgr. stupeň),
- doc. PhDr. Jana Galera Matúšová, PhD., univerzitná docentka (PhD. stupeň)
Výstupy tvorivej činnosti
Súbor na stiahnutie: Výstupy tvorivej činnosti – MARK