Article Header Image

Tohtoročná konferencia Marketing and Media Identity otvorí tému vzťahu človeka a AI

V priestoroch trnavského Divadla Jána Palárika sa v utorok 12. novembra uskutoční ďalší ročník medzinárodnej vedeckej konferencie, ktorú organizuje Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. S podtitulom Human vs. Artificial tento rok prinesie aktuálny pohľad na to, ako umelá inteligencia ovplyvňuje médiá, marketing a digitálne hry, a čo znamená pre budúcnosť týchto odvetví.

„Téma konferencie odráža aktuálne výzvy a otázky, ktoré umelá inteligencia prináša do sveta marketingu, médií a digitálnych hier. Cieľom je vytvoriť platformu, kde odborníci, akademici a praktici môžu diskutovať, ako AI mení spôsob komunikácie, vytvárania obsahu a interakcie s publikom a zákazníkmi,“ uviedla Ľudmila Čábyová, dekanka FMK UCM v Trnave.

Konferencia privíta známe osobnosti zo sveta marketingu a médií. Spoločne predstavia svoje pohľady na výzvy a príležitosti, ktoré umelá inteligencia prináša. V hlavnom programe vystúpia:

  • Róbert Toman (GoBigname) s prednáškou Skutočný kreatívny proces: medzi ľudskou inšpiráciou a technologickou podporou;
  • Ľubomír Tuchscher (SZZV) s prednáškou Značky dostupné pre všetkých;
  • Rastislav Zábojník (FMK UCM v Trnave) s prednáškou Etika a zodpovednosť využívania AI v školstve;
  • Peter Šebo (PS Digital) s prednáškou Ako AI mení svet;
  • Andrej Winter (Kantar) s prednáškou AI a budúcnosť marketingových rozhodnutí.

Súčasťou konferencie bude aj panelová diskusia Kam kráča ľudstvo a kam umelá inteligencia? S účastníkmi a účastníčkami konferencie budú diskutovať Matej "Sajfa" Cifra a Zlatica Puškárová.

Konferencia Marketing and Media Identity nadväzuje na niekoľkoročnú tradíciu medzinárodných vedeckých konferencií Marketing Identity a Megatrends and Media, ktoré Fakulta masmediálnej komunikácie organizovala od roku 2005. Kompletný program a viac informácií nájdete na webe konferencie alebo na facebookovej stránke fakultných konferencií.


O autorovi:

Mgr. Eva Kramara Jonisová, PhD.
Mgr. Eva Kramara Jonisová, PhD.

Je odbornou asistentkou na Katedre masmediálnej komunikácie FMK UCM v Trnave, kde vyučuje predmety spojené so žurnalistickou praxou. Podieľa sa tiež na tréningu začínajúcich redaktorov univerzitného časopisu atteliér. Písala a fotila pre viaceré médiá.



Mohlo by vás tiež zaujímať: