Tohtoročná konferencia Marketing and Media Identity otvorí tému vzťahu človeka a AI
V priestoroch trnavského Divadla Jána Palárika sa v utorok 12. novembra uskutoční ďalší ročník medzinárodnej vedeckej konferencie, ktorú organizuje Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave. S podtitulom Human vs. Artificial tento rok prinesie aktuálny pohľad na to, ako umelá inteligencia ovplyvňuje médiá, marketing a digitálne hry, a čo znamená pre budúcnosť týchto odvetví.
„Téma konferencie odráža aktuálne výzvy a otázky, ktoré umelá inteligencia prináša do sveta marketingu, médií a digitálnych hier. Cieľom je vytvoriť platformu, kde odborníci, akademici a praktici môžu diskutovať, ako AI mení spôsob komunikácie, vytvárania obsahu a interakcie s publikom a zákazníkmi,“ uviedla Ľudmila Čábyová, dekanka FMK UCM v Trnave.
Konferencia privíta známe osobnosti zo sveta marketingu a médií. Spoločne predstavia svoje pohľady na výzvy a príležitosti, ktoré umelá inteligencia prináša. V hlavnom programe vystúpia:
- Róbert Toman (GoBigname) s prednáškou Skutočný kreatívny proces: medzi ľudskou inšpiráciou a technologickou podporou;
- Ľubomír Tuchscher (SZZV) s prednáškou Značky dostupné pre všetkých;
- Rastislav Zábojník (FMK UCM v Trnave) s prednáškou Etika a zodpovednosť využívania AI v školstve;
- Peter Šebo (PS Digital) s prednáškou Ako AI mení svet;
- Andrej Winter (Kantar) s prednáškou AI a budúcnosť marketingových rozhodnutí.
Súčasťou konferencie bude aj panelová diskusia Kam kráča ľudstvo a kam umelá inteligencia? S účastníkmi a účastníčkami konferencie budú diskutovať Matej "Sajfa" Cifra a Zlatica Puškárová.
Konferencia Marketing and Media Identity nadväzuje na niekoľkoročnú tradíciu medzinárodných vedeckých konferencií Marketing Identity a Megatrends and Media, ktoré Fakulta masmediálnej komunikácie organizovala od roku 2005. Kompletný program a viac informácií nájdete na webe konferencie alebo na facebookovej stránke fakultných konferencií.