Marketingová komunikácia
V tomto študijnom programe sa študenti/ky pripravujú na prácu v marketingu či už v agentúrach pre klientov, alebo na marketingových oddeleniach firiem a organizácií.
Prečo študovať práve u nás:
- Silné prepojenie s praxou – Nadštandardné množstvo hosťovských prednášok, exkurzie do firiem, hackethony a mnoho ďalšieho.
- Veľa digitálu – Viacero predmetov orientovaných priamo na digitálny marketing – od PPC cez content až po sociálne médiá.
- Inovatívne metódy – Na mnohých predmetoch využívame moderné študijné metódy ako design thinking, projektové vyučovanie a pod.
- Široká ponuka výberových predmetov – Zakúsite rôzne oblasti, aby ste zistili, v čom sa chcete profilovať.
Uchádzač/ka o štúdium absolvuje dva testy, ktoré sa konajú v priestoroch fakulty v Trnave. Prvý test je zameraný na všeobecný prehľad a odborné vedomosti, druhý je test z cudzieho jazyka (anglického alebo nemeckého). Držitelia certifikátov C1 a C2 robia iba test zo všeobecného prehľadu. Študentstvo, ktoré počas štúdia na strednej škole dosiahlo priemer 1.30, je prijímané bez prijímačiek.
- Deň otvorených dverí: 13. februára 2026
- Uzávierka prihlášok:
- 30. apríl 2026 (Bc. štúdium denná a externá forma)
- 31. marec 2026 (Mgr. štúdium denná a externá forma)
- 30. apríl 2026 (Bc. denná forma, profesijne orientovaný)
- Termín prijímačiek:
- Bc. štúdium: doplníme
- Mgr. štúdium: máj 2026
- Poplatok: 40 €
Pozor! V jednom akademickom roku si môže študent/ka podať prihlášku iba na 1 študijný program.
Doplnkové informácie: