Marketing Communication
Information on the Study Program
The faculty offers the Marketing Communication study program at bachelor's, master's, and doctoral levels in both full-time and part-time forms.
- Kompletný opis bakalárskeho študijného programu marketingová komunikácia - denné štúdium
- Kompletný opis bakalárskeho študijného programu marketingová komunikácia - externé štúdium
- Kompletný opis magisterského študijného programu marketingová komunikácia - denné štúdium
- Kompletný opis magisterského študijného programu marketingová komunikácia - externé štúdium
- Kompletný opis doktorandského študijného programu marketingová komunikácia - denné štúdium
- Kompletný opis doktorandského študijného programu marketingová komunikácia - externé štúdium
Responsible People
The people responsible for the Marketing Communication study program vary slightly depending on the level of study - see below.
Study Program Council
- prof. Ing. Alena Kusá, PhD.
- Mgr. Vladimíra Jurišová, PhD.
- PhDr. Peter Murár, PhD.
- representative from the practice: Mgr. Matúš Hliboký, Creative Director
- student representatives: Bc. Laura Dimová (Bc., Mgr. stupeň), Mgr. Patrícia Beličková (PhD. stupeň)
Person Responsible for Implementation, Development and Quality
- prof. Ing. Alena Kusá, PhD., University Professor
People Ensuring the Profile Subjects
- prof. Ing. Alena Kusá, PhD., University Professor
- prof. Ing. Anna Zaušková, PhD.., University Professor
- doc. PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD.., University Professor
- doc. Ing. Jaroslav Bednárik, PhD., University Professor
- PhDr. Peter Murár, PhD., University Docent (Bc., Mgr. level),
- doc. PhDr. Jana Galera Matúšová, PhD., University Docent (PhD. level)
Creative Activities – Outputs
File for download: Výstupy tvorivej činnosti – MARK