Article Header Image

15. ročník konferencie Marketing and Media Identity bude o sile komunikácie

Témou podujatia je „The Power(s) of Communication“ a sústredí sa na medzinárodné trendy v marketingu, médiách a technológiách.

Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave organizuje 15. ročník konferencie Marketing & Media Identity 2025, ktorá sa uskutoční 11. a 12. novembra 2025 v historickom kaštieli GOYA vo Voderadoch. Témou podujatia je „The Power(s) of Communication“ a sústredí sa na medzinárodné trendy v marketingu, médiách a technológiách.

Hlavný panel konferencie sa začne v utorok 11. novembra o 9:30. Vystúpia v ňom špičkové odborníčky a odborníci v oblasti komunikácie a médií. Diskusiu o budúcnosti komunikácie v digitálnom veku otvoria:

  • Zuzana Eliášová – skúsená komunikátorka, vyštudovaná novinárka a trojnásobná držiteľka ocenenia Hovorkyňa roka, ktorá pôsobila v štátnej aj súkromnej sfére a aktuálne zastupuje národnú organizáciu Slovakia Travel.
  • Branislav Král – moderátor spravodajskej televízie TA3 a známa tvár politických diskusií.
  • Beatriz Feijoo – odborníčka v oblasti reklamnej gramotnosti a digitálneho vzdelávania detí a mládeže. V súčasnosti pôsobí na Universidad Villanueva  v Madride a je prezidentkou asociácie Infancia y Comunicación.
  • Róbert Slovák – dlhoročný reklamný tvorca, filmový producent a občiansky aktivista. Pôsobí ako kreatívny riaditeľ agentúry Slovák & Friends.
  • Roman Lipka – zakladateľ a producent herného štúdia Collision Games (pôvodne Team Vivat). Do povedomia sa dostal najmä vďaka vývoju hry Vivat Slovakia.
  • Michal Božík – psychológ a výskumník Výskumného ústavu detskej psychológie a patopsychológie.

V ten istý deň od 13:30 h budú diskutovať aj známe slovenské influencerky a influencer na tému zodpovednosť a dôvera v prostredí influencer marketingu:

  • Samuel Kováčik alias Vedator_sk
  • Kristína Tormová – kristina.tormova
  • Lenka Hrobárová alias skumavka

„Marketing & Media Identity 2025 prinesie dialóg o tom, ako komunikácia formuje náš svet – od reklamy, médií a influencerstva až po umelú inteligenciu a herný priemysel. Chceme vytvoriť priestor pre výmenu skúseností, hodnotových postojov a nových foriem zodpovednej komunikácie,“ uviedla dekanka fakulty FMK UCM doc. PhDr. Ľudmila Čábyová, PhD.

Celý program konferencie nájdete na oficiálnej stránke konferencie.


O autorovi:

Mgr. Mária Dolniaková
Mgr. Mária Dolniaková

Je denná doktorandka na FMK UCM v Trnave. Vo svojom výskume sa zameriava na filmovú a televíznu tvorbu, digitálne hry, onlinovú a hernú žurnalistiku. Písala pre viaceré médiá. Vo voľnom čase rada uniká do fiktívnych svetov prostredníctvom kníh a hier.



Mohlo by vás tiež zaujímať: